Na úterý 21. června se děti z 2. B moc těšily. Čekala je totiž procházka na Staroměstské náměstí, kde viděly Staroměstský orloj a Husův pomník. Po zmrzlinové zastávce děti navštívily Muzeum smyslů v Jindřišské ulici, kde si mohly vyzkoušet své smysly. Děti si den náramně užily. Můžete se podívat na několik fotografií.
Foto a text: Naděžda Skalická
V rámci informatiky osmáci tvořili grafické návrhy plakátů s tématikou konce školního roku a začátku prázdnin.
Tvorba: 8. A a 8. B
To vám takhle dorazí z tiskárny nové vydání školního časopisu, vezmete ho na schůzku žákovského parlamentu - a všichni přestanou vnímat, co říkáte, protože začnou listovat...
Foto: Alena Bartošová
Učíme se prožitkem, takže preventivní program s názvem Šikana si vyzkoušíme s profesionálními herci a staneme si součástí divadelního představení. Takhle si zahrála 6. A.
Foto: Alena Bartošová
Děti z 0. A, 1. A a 1. B si užily první letní den v Grébovce. Zahrály si běhací hru ze stanoviště na stanoviště Štěstí, ve které nerozhodovalo to, jak zdatní jsou sportovci, ale opravdu náhoda. Karta či úkol, který je buď posunul na další stanoviště, nebo se musely vracet zpět a pokoušet štěstí znovu. Dále se proměnily na včelky. Do úlu nosily nektar, který představovala voda netradičně přenášená na hlavě, sbírání pylu z květin a ochlazování jejich křidélky. Děti hrály i soutěže ve družstvech. Jednou z disciplín bylo například předávání karty pomocí prádelního kolíčku. Oddychovou aktivitou bylo malování křídami na chodník a volné hry. Děti si na závěr pochutnaly na tom, co k létu neodmyslitelně patří.
Foto a text: Alice Matějková
Blíží se konec školního roku a s ním i poslední tvoření v keramické dílně. Mezi závěrečné práce tak patřily pohádkové bytosti - draci, víly, trpaslíci a další. Ale také kousek přírody v podobě vážek, motýlů a ptáčků ozdobených sklíčky i netradiční květináče, které si malí umělci osadili živou květinou.
Foto a text: Alice Matějková
Netradiční a tak trochu jinou hudební výchovu poznávaly děti z 1. A společně s lektorkou Bárou. V průběhu druhého pololetí procestovaly svět, seznámily se s různými kulturami a celou řadou hudebních nástrojů, které si i vlastnoručně vyrobily. Interaktivní formou se naučily základy hudební teorie. Metoda Timbalooloo je postavena na hravosti, příbězích, hudbě, rytmu a emocích. Děti si tak projekt skvěle užily.
Foto a text: Alice Matějková
Třída 9. A nafotila při příležitosti konce povinné školní docházky speciální fotografie. Všechny absolventy pohromadě si můžete prohlédnout na tablu ve vestibulu druhého stupně.
Foto: Alena Bartošová
V rámci výuky dějepisu se 9. A vydala na exkurzi do Retro muzea Praha v OD Kotva. Období normalizace jako na dlani.
Foto: Alena Bartošová
U Vršovického nádraží 950/1
101 00 Praha 10 – Vršovice
Po - Pá 7:30 - 9:30 12:30 - 13:30