Horní menu

Drobečková navigace

Úvod > Pro žáky > Druhý stupeň > Pavlová Andrea > Angličtina 6. A

Angličtina 6. A



Učivo na týden od 8. června

Angličtina a přírodopis v jednom

 

Učivo na týden od 1. června

Angličtina a přírodopis v jednom

 

Učivo na týden od 25. května

Angličtina a přírodopis v jednom

 

Učivo na týden od 18. května

Angličtina a přírodopis v jednom

 

Učivo na týden od 11. května 

Angličtina a přírodopis v jednom

 

Učivo na týden od 4. května 

Angličtina a přírodopis v jednom

 

Učivo na týden od 27. dubna

 

KVÍZ byl : Vyzkoušej si, napiš u následujících slov zda použiješ how many/how much, je to kvíz, příští týden pošlu správné řešení: apple, egg, butter, milk, chocolate, bread, coffee, trout, rice, chicken, grapes, tomatoe, sandwich.

Výsledek kvízu (oprav si sám do sešitu červeně): apple-how many, egg-how many, butter-how much, milk-how much, chocolate-how much,bread-how much, coffee-how much, trout-how many, rice-how much, chicken-how much, grapes-how much, tomatoe-how many, sandwich-how many.

Tak ale pozor, aby to nebylo tak jednoduché k některým slovům můžeme také přidat ještě další slovíčka viz. Strana 49 cvičení 4. Pak se z nepočitatelných podstatných jmen stávají počitatelná, slovníček: a loaf = bochník chleba, a cup = šálek, a packet = balík (balíček), a glass = sklenice, a tin = plechovka, a bar = tabulka.

Příklad: chocolate je nepočitatelná a dáváme How much chocolate?, ale když k tomu přidáme chocolate bar tak se ptáme How many chocolate bars?, pozor!!!!!!

Pozor na známky: Strana 50 přečíst a vypracovat project My recipe, podobně, jak popisuje George, ale vlastní vybraný recept, co vaříte, pečete nejradši sami nebo s maminkou, nebo co vám chutná, pak se poraďte o recept s maminkou, tatínkem. Vypracovat na A4 i s ilustrací. Fotku projektu posílat na email do 30.dubna.


Opět budu ve škole 28., 29.4 od 10-14:00 prosím, kdo má zájem vyzvednout si pracovní sešit. Dejte prosím vědět předem, ať vím, že dorazíte.

 

Učivo na týden od 20. dubna

str. 48 Mickey, Milie and Mut komiks. Mut goes shopping (Mut jde nakupovat).

Cv. 1 odpověz do sešitu na otázky, cv. 2 napiš do sešitu, zda věty jsou true (pravda) or false (lež), věty, které jsou false oprav.

GRAMMAR

HOW MUCH (jak mnoho)/ HOW MANY (kolik)

How much používáme u nepočitatelných podstatných jmen, v předešlé gramatice jsme si řekli, že to jsou podstatná jména, která nevytváří množný čas a nepoužíváme u nich členy a, the, an!!!!!

How many používáme u počitatelných podstatných jmen, v předešlé gramatice jsme si řekli, že to jsou podstatná jména, která vytváří množný čas a používáme u nich členy a, the, an!!!!!

We need some bananas. How many do we need? COUNTABLE

We need some cheese. How much do we need? UNCOUNTABLE

Vyzkoušej si, napiš u následujících slov zda použiješ how many/how much, je to kvíz, příští týden pošlu správné řešení: apple, egg, butter, milk, chocolate, bread, coffee, trout, rice, chicken, grapes, tomatoe, sandwich.


Opět budu ve škole 21.,22.,23.4 od 10-14:00 prosím kdo má zájem vyzvednout si pracovní sešit. Dejte prosím vědět předem ať vím, že dorazíte.

 

Učivo na období od 6. do 17. dubna

Nezapomenout posílat vypracované Revision 3 na email (prosím vypsat do emailu) do 3.4..


Přečíst STONE SOUP učebnice str.46, namalovat do sešitu suroviny, které pán použil při vaření polévky. Přepiš do sešitu následující věty a podle textu vypracuj, chybné věty oprav true, false, doesn´t it say:

1) The tramp was very hungry.
2) The old woman was very nice with the tramp.
3) The tram found the magic stone on the way to woman.
4) The old woman didn´t have any vegetables.
5) The tramp asked for meat and the old woman ran to the cellar and came back with some ham.
6) The soup was ready when the tramp couldn´t see the stone.
7) The tramp called the soup stone soup because he was poor man.
8) They eat the soup with bread and butter.
9) The old woman didn´t like the soup.
10) After eating the soup the old woman became more beautiful.

 

Vypiš si gramatiku str.47 celé cv.3.
We use some for affirmative statements (používáme nějaké/několik pro kladnou větu).
We use any for negative statements and questions (používáme žadný/nijaký pro záporné věty a otázky).

 

Ve cvičení 5 str.47 George and Alice píši co je potřeba nakoupit, sedni s maminkou sepiš nákupní lístek a pak ho přelož do angličtiny co je potřeba nakoupit (what things are nedded to buy), nejméně 10 položek.

 

Omlouvám se, ale nemohu zadávat úkoly do pracovního sešitu, ne všichni měli možnost si ho vyzvednout. Kdo má sešit používá na procvičování a vyhledávání slovíček a může si vypracovávat různá cvičení podle vlastního uvážení, děkuji za pochopení.

 

Učivo na týden od 30. března do 3. dubna

Zpracovat Revision 3 a poslat na email do konce týdne. Zadání:

1) cv. 1 str. 42 Napiště věty, jak proibíhal včerejší Tedův den, ke správnosti použijte přiložené obrázky.

2) cv.2 str. 42 přeložit.

3) Ze cv. 2 str. 42 si vyberte 5 slovíčka v přítomném čase a 5 slovíčka v minulém čase a napište s nimi věty (celkem tedy 10 vět).

4) Zpracujte tabulku ze str. 40 cv. 1 a přidejte sloupeček Me(sami sebe)

5) Přeložte jakýkoliv jeden odstavec a úvod z Travel str. 41

6) Doplňte (vypište) chybějící slovesa ve cv. 4a str. 37.

 

Učivo na týden od 23. do 27. března

Pokračovat v přípravě na Revision 3, učebnice str. 44 FOOD (jídlo) a DRINK (pití) cv. 1 překreslit do sešitu a přepsat, gramatika cv.4a jsou počitatelná (countable) a nepočitatelná (uncountable) podstatná jména (nouns). Jedná se o tvorbu množného čísla.

Str. 44 cv. 4a vidíme 1 jablko (an apple) a 3 jablka (three apples) – může tedy tvořit množné číslo; jeden sýr (cheese) a více sýru (cheese) – nevytváří množné číslo a nepíšeme před něj člen a, the (pomůckou je, že danou věc nekupujeme na kusy, ale množství, 20dg sýra nikoliv tři plátky sýra).

Do sešitu opsat předchozí odstavec a vypracovat cv. 4b, opsat vypracovat cv. 5ab.

 

Učivo na týden od 16. do 20. března
Vypracovat v učebnici str. 38-41, texty přečíst a vypracovat k nim úkoly (Muts holiday, grammar, culture – holiday, history – transport), konkrétně do sešitu vypracovat str. 39 cv. 3 a 5a, str. 40 cv 1, str. 41 cv. 1 a 2a, budeme kontrolovat společně zápis.

Dopracovat project my last holidays na A4 na známky a příprava na revision 3 str. 42 (cvičení dva slovíčka přeložit).