Horní menu

Drobečková navigace

Úvod > Zápis > Představujeme tým

Představujeme tým


Možná právě s těmito pedagožkami a vychovatelkami se naši budoucí nejmenší žáčci setkají v příštím školním roce při výuce či po vyučování ve školní družině. Ve stručných medailoncích vysvětlují, co je na jejich práci baví či jaké metody používají.

Iva Králová - učitelka

kralova.jpg

Iva Králová
ve školním roce 2020/2021 třídní učitelka 2. A

 

"Na naší škole v současnosti učím druhou a první třídu. Předávání vědomostí a seznamování těch nejmenších s okolním světem mě nesmírně baví a naplňuje. Zastávám názor, že člověk by se měl do práce těšit a že by práce měla být jeho koníčkem. Pro mě tedy práce koníčkem je.

Myslím, že dobrý pedagog dokáže v dětech vzbudit nadšení a chuť objevovat stále něco nového. Podpora přirozené dětské zvídavosti je podle mě velmi důležitá. Největší radost mi přináší, když vidím na svých žácích pokrok a také to, že rádi chodí do školy. Vím, že děti nejvíce ocení paní učitelku, ke které mají důvěru, která je umí motivovat a která je vnímavá. 

Snažím se, aby děti učivo bavilo. Často používám i moderní technologie, které děti v dobách minulých neměly, a neustále pro děti vymýšlím něco nového. Mám ráda přírodu, takže do výuky zařazuji i témata, jakými jsou například: ochrana přírody, třídění odpadu, zdravé stravování a další.

Ve volném čase se věnuji vaření, chodím na procházky, maluji, fotografuji, poslouchám hudbu, cestuji a iva kralova.jpgdívám se na filmy. Jsem optimistka a věřím tomu, že kdo dělá jiným radost, obdarovává sám sebe.“

 

O ekologických aktivitách Ivy Králové a její třídy se psalo například
v říjnovém čísle školních novin:

 

NÁSTUPIŠTĚ



Michaela Suchá - učitelka

sucha.jpg

Michaela Suchá
ve školním roce 2020/2021 třídní učitelka 2. B

 

"Na naší škole jsem začínala jako vychovatelka na škole v přírodě, pak jsem pracovala jako vychovatelka ve školní družině a po vystudovaní jsem dostala svou první první třídu. 

Vím, že znalosti jsou důležité, ale soustředím se také na to, aby spolu děti vycházely a nebály se cokoli řešit. Moji druháci vědí, že nemusí být s každým nejlepší kamarádi, ale učí se respektovat všechny okolo sebe a uvažovat v duchu, že každý je nám něčím přínosný. Když teď vidím, že si žáčci volají i ve volném čase, myslím, ze třídní klima je přátelské.

Ve volném čase ráda čtu a i moje děti ve třídě mají neustále v lavici knihu. Když mají práci hotovou, mohou si číst a po přečtení si o knihách povídáme.

Hraji na kytaru, mám doma kočku, psa, želvu, andulky. Mám ráda dobrou kávu."

 

 

 Více o aktivitách Michaely Suché a její třídy čtěte zde:

 

www.zsvrsovicka.cz/aktuality-skola/originalni-skolni-zalozky

 

Video pustíte kliknutím zde:

 

sChOOL TV - předávání záložek



Monika Sálíková - vedoucí školní družiny

Monika.jpgMonika Sálíková
vedoucí školní družiny

 

"Na práci s dětmi mě baví samotné děti. Každé je jiné a doslova originál. Ráda si s nimi povídám, a tím poznávám, co jim jde, co je baví, kolikrát se mi svěřují se svými starostmi. 
Dávám jim prostor, aby si v odpoledním čase mohly vybrat, co chtějí dělat - podle mého názoru je důležité, aby celý den neměly řízené zaměstnání. Rádi zpíváme s kytarou, a pokud můžeme, uvolníme se tanečkem. Je pro mě zásadní, aby se k sobě děti v mojí skupině chovaly hezky a respektovaly jeden druhého.
Ve volném čase moc ráda čtu, sportuji, jezdím se svými přáteli do přírody a v létě na vodu."

 

Více o aktivitách družiny zjišťujte zde:

 

ŠKOLNÍ DRUŽINA




Michaela Marešová - učitelka a vychovatelka

maresova.jpg

Michaela Marešová
ve školním roce 2020/2021 třídní učitelka 3. B, vychovatelka ve školní družině a lektorka kroužků

 

"Kromě práce ve školní družině jsem také třídní učitelka 3. B, na prvním stupni učím informatiku a na druhém stupni ekonomický blok. Vedu také kroužek jógy pro děti. 

Co mě na práci s dětmi baví? Každé dítě je něčím originální, každé mě nutí přemýšlet, jakou cestu pro něj zvolit. Každé dítě chce zažít úspěch a být pochváleno. Práce s dětmi je pro mě zdroj energie, naplnění a zábavy. Snažím se dětem naslouchat, být svá a dělat vše s láskou a porozuměním.
Volný čas trávím s lidmi, které mám ráda, zacvičím si Power jógu, zajdu si na masáž, wellness a dopřeji regeneraci svému tělu. A ráda nakupuju." 

 

 

Přečtěte si rozhovor v Michaelou Marešovou, který vyšel v únorovém čísle školních novin NÁSTUPIŠTĚ:

 

NÁSTUPIŠTĚ



Denisa Mühlbauerová - vychovatelka v družině

denisa.jpgDenisa Mühlbauerová
vychovatelka ve školní družině

 

"Na práci s dětmi mě baví jejich nadšení a bezprostřednost. Přicházejí se skvělými nápady a myslím, že není dne, kdy by mě nerozesmály. 
V průběhu praxí během studia jsem si vyzkoušela práci s Montessori principy nebo Začít spolu. Aktivity připravuji s ohledem na schopnosti dětí, inspiraci si beru všude, kde se nabízí. Nechci se uchylovat k direktivnímu řízení, snažím se být dětem spíše "průvodcem" - dát jim dostatek prostoru, aby to zvládly samy, ale být vždy nablízku připravena pomoci. Ráda si vždy vyslechnu jejich nápady a náměty.
Ve volném čase ráda čtu dobré knihy napříč všemi žánry, zejména však science fiction. Cizí mi nejsou ani vzdělávací publikace či pořady, vždy se ráda dozvím něco nového. Také ráda kreslím a maluji a zkouším nové výtvarné techniky. V budoucnu bych se též ráda vrátila k cestování a objevování nových míst."

 

Více o aktivitách družiny zjišťujte zde:

 

ŠKOLNÍ DRUŽINA



Marie Jakšová - vychovatelka v družině

marie jaksova.jpgMarie Jakšová
vychovatelka ve školní družině

 

"Nejraději pracuji s malými dětmi z první až druhé třídy, inspiruje mě jejich dětský pohled na svět a zvědavost. Cením si dětské upřímnosti. 
V družině střídám různé kreativní činnosti, ráda používám různé výtvarné metody, při nichž většinou pracujeme v kroužku. Hrajeme různé hry, čteme pohádky, taky si zazpíváme, ale hlavně chodíme hodně ven.
Ve volném čase ráda čtu, chodím na výlety a mám ráda historii."



Lenka Kryllová - učitelka přípravného ročníku

IMG_20201118_113522.jpgLenka Kryllová
učitelka přípravného ročníku, držitelka Ceny bratří Čapků

 

 "V přípravné neboli nulté třídě se s dětmi zaměřuji na úspěšné zvládnutí první třídy, ale také rozvoj osobnosti, týmové práce, osvojení etických a empatických dovedností. Jedná se o model plně respektující individuální potřeby dětí. Před lety mě oslovila filozofie Marie Montessori. Prvky montessori vzdělávání pravidelně zařazuji do plánů pro rozvoj dětí. Podle potřeby využívám i metodu Reuvena Feuersteina, Metodu dobrého startu a Maxíka. Dokončuji kurs pro pedagogy Učíme se venku, který také určitě do přípravky plánuji zařadit.  

Volný čas ráda trávím s rodinou a přáteli nejlépe v přírodě. Moc ráda cestuji a poznávám nová místa. Ráda čtu historické romány, nebo dějiny států, měst a staveb."

 

Rozhovor s Lenkou Kryllovou a více informací o přípravné třídě čtěte zde:

 

www.zsvrsovicka.cz/kdo-zde-vyucuje